meeh



Näeh, fy vad sjukt! Jag kollade lite i mitt bloggarkiv och såg mitt 101 inlägg där jag är så besviken för att jag missade mitt hundrade inlägg, jag som laddat så! Och att nu måste jag vänta till mitt 500 inlägg innan jag kan uppmärksamma det nästa gång, för typ 200 eller så känns sjukt mesigt. Så jag tänkte igår att vad bra att jag såg det, nu kan jag komma ihåg att uppärksamma det! Så postade jag inlägget jag nyss postade och sen råkade jag bara i förbifarten se hur många inlägg jag skrivit hittills. Och SJÄLVKLART är detta inlägg jag skriver i denna stund mitt femhundraförsta inlägg. Nämen vad kul då. Då börjar vi den långa väntan tillsammans på att det ska bli tusen istället då...

Kommentarer
Postat av: klaris

hahaha *gillar*

2010-07-26 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback