det är tur att jag inte bor själv iallafall


Blablablablaaaaa... det är så himla tråkigt att vara ensam ibland! Jag skulle aldrig klara av att bo helt själv i en lägenhet, bl a därför som Korre blivit stand in för Ed nu. För det första skulle det vara patetiskt för jag skulle gråta varenda kväll och tycka så fantastiskt synd om mig själv som är så eeensam. För det andra skulle jag bli så rastlös, jag skulle antingen klättra på väggarna tills det blev gropar i dem, eller bli en äcklig datanörd inpyrd i sitt eget svett för att jag aldrig skulle ha orken att ta mig för något annat. Uhuu.. 

Därför är det så bra att ha en Kornelia som kommer hem när hon slutat jobba kl 21. Och dessutom skulle Sarah antagligen komma över en sväng ikväll. Tydligen är det melodifestivalen ikväll också. Vad nu det har med saken att göra. Fast jag är mer sugen på Robinson, ärligt, det var en av mina favvos som flickeflarn. Jag satt bänkad och på helspänn varje lördag. Det var såååå spännande! Och en timme gick så fort, så fort. Jag hoppas (även om jag är djupt skeptisk) att jag blir lika beroende i år igen. Jag tycker om att bli lite tillfälligt beroende av tv-program/serier. Det känns avkopplande.



Kommentarer
Postat av: Etho

vad har hant? du skriver som aldrig forr! saknar dig massor! puss

2009-02-09 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback