ex-jugge


Åååkej, klockan är nu halv åtta. Imorgonbitti klockan halv sju åker jag iväg på en bussresa med klass speur05 i nio hela dagar.

Och jag har inte börjat packa ett skit än.

Jag har inte ens kollat så att allt jag ska ha med är tvättat. Jag har inte ens funderat litegrann på vad jag ska ha med mig. Men, jag har faktiskt burit in resväskan på mitt rum! Och jag har lagt in nästan all musik jag vill ha med på mobilen. Nu är det alltså bara det roliga kvar...

Alltså, jag är inte så taggad på den här resan. Men jag vet att det kommer bli kul när man väl åkt iväg. Asdrygt, men kul. Det kan nog tillochmed bli lite mysigt att bo in sig i bussen börjar jag tycka. Iallafall om man mår bra, men jag har besökt apoteket för både det ena och det andra utifallatt. Faktum är, att det kanske kommer kännas lite som det känns för lastbilschaufförer! Och isåfall är det ju värt det, leva chaffisliv i några dagar.


För övrigt var jag på Clas Ohlsson-intervju idag. Iiiih, håll alla era tummar för mig. Det kändes iallafall bra :)
Pyzz!

Kommentarer
Postat av: klara

dueee kommer du kunna kolla facan nånting där borta???

Postat av: klara

det blir bra!!

2008-05-06 @ 22:30:17
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback