dr. löööv


jag, kornelia och emilie diskuterade det här med blind dates igår och ännu en gång kom vi på hur kul det egentligen är! man får träffa en trevlig, okänd människa som någon tror man kan passa med, det är ju hur spännande som helst. och förstå vad stolt man som arrageraren skulle känna sig om det faktiskt blev något. detta kanske får bli ännu en av mina fantastiska framtidsdrömmar. vilket spännande liv jag kommer få som parfymmakare, lastbilschaufför och match makare. 

jag och kornelia blev sugna på att fixa en till emilie (vårat favoritoffer :')). åh det skulle vara så kul. vi kanske ska ta och starta företaget redan nu. har du en kandidat till en trevlig och söt norska så hör av dig.

image212



Kommentarer
Postat av: kornelia

vi får akta så vårt företag kommer emellan våran guy love bara! :L

Postat av: mimmi

det kan jag aldrig tro. jag har accepterat mig guy love-öde och trivs det med :J

2008-03-11 @ 15:24:13
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback