recension


image170
så var det med det. nu har vi sparat så vi kan fortsätta våran hefftiga karriär som gitarrspelare vid ett senare tillfälle. och ja, det är väl ett helt okej spel. men ärligt, dansmatta är tusen gånger roligare hur töntigt det än må låta. det är dessutom kul att kolla på andra när dom kör dansmatta, det är det inte när andra kör gitarrhjälte + att musiken suger. men som sagt, det är en trevlig liten sysselsättning när man blir sugen.

+
låg svettfaktor
man får känna sig som en rockstjärna trots att man suger
lätt att komma in i det

-
dålig musik
för långa låtar
man sitter som en zombie
inte särskilt socialt då iallafall jag var tvungen att koncentrera mig järnet



nu håller jag på att kissa på mig, jag har tyska jag borde göra och det luktar rostad macka med typ marmelad på i hela huset, så jag ska gå ner och se vad som försiggår. inte för att jag är så hungrig, men jag är inne i en sugperioood! (alltså, jag suger inte, jag är sugen) jag vill baka kladdkaka och moffa i mig, men jag är ju samtidigt så himla lat. både bra och dålig kombination!

toaletten nästa!


Kommentarer
Postat av: max

mimmi, du ska inte sitta ner och spela guitar hero ju..

2008-01-09 @ 20:06:45
Postat av: mimmi

nej jag vet.. men jag är ännu inte tillräckligt bra för att kunna stå, göra rockmoves och spela samtidigt haha.

Postat av: max

oj, okej ja då förstår jag haha

2008-01-09 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback