f&s


iih igår var jag och emelie m på det kanske roligaste friskis-passet i världen! hahah alltså hela grejen med friskis är ju ett skämt! en massa tanter som står och böjer sig exakt likadant i konstiga ställningar, och vissa ser så roliga ut och tar i så mycket så man vet inte vad man ska göra av sig själv för det ser så himla roligt ut! men jag älskar det! det är sjukt härligt att se alla medelålders "tanter" mixade med slappa, tafatta ungdomar omringandes en galen och lycklig ledare som skriker skiten ur sig :')

ledaren igår var en sån där riktig mysgubbe. alltså han var inte särskilt gammal, typ medelålders, men han var senig och ja.. lite sådär. han hade lite underliga och gammalmodiga, men ack så roliga övningar och så var han asglad och log som ett barn hela tiden. och jag kan verkligen tänka mig att tanterna gick dit för att få ha en mysstund med deras älskade, gulliga tobbe! mitt i passet när den här tobbe började peppa alla som mest så gav han till ett litet tjoande, då blev tanterna som galna och började tjoa hej vilt! i typ 2-3 minuter hoppade alla omkring, svettiga och taggade till tusen och skrek "wohow! tjoo! wihooow!" haha, dom var helt krejzy! jag skrattade så det säkert blev värsta magträningen bara det.






sen råkade jag se in i en gubbes shorts också... men som tur var hann jag inte se så noga, då jag snabbt tittade bort när jag insåg vad jag kollade på..


Kommentarer
Postat av: klara

jag sa ju att medel på måndagar är ett greeejt pass!
:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback