mitt framtidsyrke


 
haha va?!
som vi ju alla vet är jag i desperat behov av ett jobb (har ni ett litet jobb som ligger och dammar någonstans, känn er fria att ge det till mig!), så jag gick som vanligt in på platsbanken för att kolla runt lite efter något passande. där om någonstans borde det ju finnas seriösa och ordentliga jobb!

men när jag som bäst klickat mig förbi kriminalvårdare, servitris som behärskar kinesiska och kock, så får mitt lilla öga syn på rubriken:

" 'insmörjare' till SM i body building/Fitness"

HAHA VA?! seriöst?! söker dom en "insmörjare", det är så löjligt så inte ens dom själva kan komma på ett mindre töntigt ord! dom vill att man, med sina små stackars oskyldiga barnahänder, ska stå och smeka en massa äckliga mansmuskler med äcklig, hal olja?!

jag lär ju! inget krav på arbetsutbildning, 1000kr för en helg, dessutom får jag bekanta mig med Luke Ray (han man ska höra av sig till) och jamenar, vem har inte drömt om att få ha en egen Luke Ray.... :' )


image10

min framtida vardag


Kommentarer
Postat av: klara

haha, läste du inte det i tidningewn förut :D asäcjligt!! :D

2007-09-17 @ 18:14:11
Postat av: emilie

seriöst, hur i hela friden hittar han tröjor i den dära formen?

2007-09-17 @ 22:38:45
Postat av: krnl

hahahah nej detta hade jag missat konstigt nog, trots att jag brukar scrolla ner ordentligt!
men hahahahahahahaha
du LÄR ju!
och förövrigt har han kalletuttar (dvs dom är olika stora)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback