försumma, försummade, försummat


åhnej! jag var den enda av mig, kornelia och klara som försummade mina kära läsare under helgen! förlåååååt! jag borde verkligen få ett kok stryk, men jag vet iallafall om det själv. ja så är det när man har en massa klaror och kornelior runt sig som hela tiden ska ha en massa uppmärksamhet, aldrig får man ro och vila för sig själv!
så alla som har läst klaras blogg vet ju antagligen om att jag totalförlorade vårat bloggbattle som inleddes och avslutades igår efter ett ynka inlägg från klaras sida. vi är skam och vanäror för bloggvärlden.


detta har varit en mycket slapp helg. klara hade ju FF och detta borde innebära att man bjuder över massa kompisar från olika städer runt om i moder svea, för att samlas för en helg och utbyta morgonfrisyrer och anderdräkter med varann :' )
tyvärr inträffade detta aldrig, då våra sk vänner var upptagna på olika håll - allihopa?! så det blev bara den vanliga starka trion som med gemensamma krafter lyckades göra något bra med även den här helgen.
vi hann med att planera alla tres fantastiska blivande kärleksliv till punkt och pricka, riktigt spännande att se hur det hela fortlöper... hehehehe. vi såg på idol och förundrades över att den där killen med en frisör till fru fortfarande ser ut som en golvmopp på huvudet? vi fick lasagne hos kornelia och såg alla underbara bilder ifrån hillsong i onsdags. vi funderade på att åka till kulturnatten för första gången på år och dar, men bestämde oss istället för att baka negerbollar och moffa framför svensson svensson och babben. sen rullade jag mig två varv i sängen, k:na gjorde mig sällskap, vi diskuterade "röda godissnören" och flöt till sist in i drömmarnas värld. ända tills pappa skickade sms imorse och sa att han kom och hämtade mig och krnl.
nu är klara lämmnad åt sitt öde och jag och krnl är lämnade åt en dag i pluggandets tecken...


usch det suger med plugg. skolan kan verkligen konsten att förstöra en helg som hade kunnat bli helt perfekt om jag bara hade fått stanna hos klara och softa en hel dag till. men hursomhaver har det varit ganska lyckat ändå.



nu måste jag ta mig i kragen... psykologin, matten och humanekologin väntar!


Kommentarer
Postat av: klara

"naw."
:D

2007-09-23 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback