bloggbajs


varför, varför, varför läser ingen min blogg?! är det för att jag skriver så fantastiskt ointressanta saker? har jag inga kompisar? skriver jag för sällan? är jag för ful? är ni bara avundsjuka på mitt liv och törs inte läsa för att ni får panik över ert eget? älskar ni mig så mycket att det gör ont bara att läsa? är mitt liv så patetiskt att det inte är värt att läsa om? är min fina bild här uppe för ful? :O

nej okej, självklart har jag några tappra läsare. antalet skiftar dock lite från dag till dag... jag bara undraaaaaar likzzom. jaja med tanke på att jag trivdes så bra med att skriva till min icke-existerande publik förut så borde jag ju vara glad!

jag skola icke misströsta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback