Härnösand

 

Men oj, vad hände? Jag bloggar!

 

När jag bara hade några dagar kvar till min Härnösandsflytt krävde min kära vän Sarah bestämt att jag skulle blogga om hur det gick och visa hur lägenheten såg ut. Eftersom vi kommit i ordning nu, och jag fortfarande ”väntar” på att mitt liv ska börja ordentligt här uppe, så har jag en del tid över. Och därför kan jag göra Sarah glad och kanske skriva lite då och då i min gamla bortglömda blogg om hur vi har det.

 

 

Lite såhäär ser min nya stad ut, sedd in mot stan och den sidan vi bor på:

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mimmi!! Du bloggar! Åh vad stolt jag är :-D även om det inte var någon lägenhetsbild med där ;)

Jag har varit uuursämst. Jag skulle ringa dig juu, men känner att jag vill ha en stund över då så man kan få veta allt om hur du har det utan att behöva stressa iväg nånstans(jobbet) mitt i samtalet.. Å jag har fasen inte haft en lugn stund över, först nu när jag ligger i sängen å ska sova efter jobbet. Trist, men sant. Men tänkte att nu i helgen ska jag plinga dig! Söndag i'm det funkar för dig? :)

Sa

2011-03-17 @ 01:32:53
Postat av: Sarah

Iphonen samarbetar inte, så här kommer fortsättningen;

Jag saknar dig, stålräkan! Fan att det så så långt.. Men jag ska ta mig upp till er när jag har en långhelg, har jag bestämt! Å du måste komma ner när jag ska ha inflyttningsfest.. Typ i april nångång!



Ta hand om er nu, så ringer jag dig på söndag! Pusspuss!

2011-03-17 @ 01:36:30
Postat av: klaris

åh wow kolla vad man missar!!!

2011-03-28 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback