det blåserrr

Tjena vad det blåser i Härnösand idag. Jag gick en sväng längs vattnet och det var seriöst svårt att gå rakt. Det blåste helt sjukt mycket. Näästan så man blev sugen på att bada i vågorna.
--
Annars är jag rätt trött på isen just nu. På vägen ut var jag en sekund från att halka, och på vägen in efter prommisen tänkte jag att nu ska jag gå extra försiktigt här så jag inte halkar. Tre sekunder senare halkade jag och ramlade på riktigt den här gången, som en idiot såg jag ut. Till på köpet parkerade en gubbe självklart två meter framför mig och såg alltihop också.
--
Nej jag skulle gärna vinna lite på lotto nu, och ta en sväng till Thailand för att fixa det där dyk-certifikatet. Åååh, vad najs det hade varit! För ett år sedan var jag i Kambodja och glassade...
Ps. Nu kom snön också, så nu är det snöstorm istället.. heja våren...

Kommentarer
Postat av: sarah

Fräscha mimmi! Du måste komma ner till lilla västerås, här har våren anlänt! Soligt, dock blåsigt som attan här med, men faktiskt lite varmt i solen :-)



Har du några plans på att komma ner nånting?

Postat av: mimmi

åh myisgt! fast det är nog vår här med tror jag, den är lite trög i starten bara :)

Jag funderar på att komma ner ganska snart ja! om inte i slutet på nästa vecka, så veckan efter det! jag säger till när jag vet exakt, jag vill ha detaljerad rundvandring i lägenheten tack! :)

2011-03-24 @ 21:56:11
Postat av: sarah

Det låter perfekt! Skulle du vilja ta en runda till stockholm kanske? Jag är jättesugen, men alex verkar ha mycket i skolan just nu.

självklart ska du få en rundvandring! :)

2011-03-26 @ 20:59:17
URL: http://sarahmedh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback