Jag lever!

Jag är hemma i Härnösand nu! Efter typ en av de bästa midsommaraftnarna (visserligen var det ett litet tag sen nu, men ändå..). Det blev så bra! Vi trodde det bara skulle bli jag, Ed, Mallis och Don. Men i slutändan var vi uppemot 30 pers och 4 hundar som sprang runt på Poppis och körde femkamp, dansade runt midsommarstången och åt, åt och åt. Och det var ett så bra gäng. Alla var glada och pepp, alla hjälpte till asmycket. Trodde jag skulle få stå och slava i köket asmycket, men jag stod absolut inte mer än någon annan. Så bra stämning.

Sen på lördagen fick jag träffa finaste lilla Ophelia. När Jim, Helena och lilla stjärnan kom och Helena räckte fram henne sa hon "ska faster Mimmi hålla dig lite nu?" :') :') :')!! Jag är (nästan) faster till världens finaste lilla unge! Perfekt är hon! Synd att vi träffar henne så sällan bara..

Nu är vi back på jobbet här hemma och Nellsan kämpar med ensamhetsträning. Det går sakta men säkert framåt (tror vi). Och om 9 dagar har sista HP-filmen premiär!!! Taggaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback