Rolig påskhelg


Helgen har varit bra och händelserik! Kul, eftersom jag annars inte haft överdrivet mycket händelser i mitt liv här uppe.


Fredag:
Vi åkte till metropolen Kramfors för att äta korv och stroganoff, bowla och träffa ett stort gäng brandmän. Roligt! Dock tråkigt att jag sög på bowlingen och kom sist av alla 9 som spelade..

Lördag: Vi åkte till Lunde för att titta på en söt hund som vi funderade på att köpa. Typ världens mest hypade, men även världens sötaste hund visade det sig vara. Sen åkte vi hem och städade innan Eds brandmänskollegor kom för att se Härnösands uteliv.

Söndag: Brandmännen åkte hem, och byttes av av Alma och Tom. Ed och Tom började flytta glasväggen in till köket så vi får ett riktigt sovrum.

Måndag: Tom fortsatte bygga. På eftermiddagen åkte vi till eds jobb - badhuset. Badade och käkade sen kebab, på kvällen drog vi årets första grillning på stranden i solnedgången. Lite kallt, men NAJS.

Tisdag: Jag, Alma och Tom gick på stan och shoppade lite. På eftermiddagen åkte vi till Lunde och hämtade hem min och Eds alldeles egna lilla hund! Myyyyyyysig är hon! Och så mysigt att höra små tass-steg på golvet igen. Sen åkte A & T hem och nu har vi mest ägnat oss åt prutten.


Puh, lång update. Hoppas ni orkade. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback