planet earth


När Ed fyllde år fick han bl a en jordglob av mig. Han hade sagt nån gång att han skulle vilja ha det, och jag tycker det är rätt fint själv också så det var ju en utmärkt present.

Jag hade verkligen kämpat för att hålla det hemligt att det var en jordglob han skulle få, så fort han skulle kolla internet på min dator var jag jättenoga med att först rycka åt mig datorn och ta bort alla evetuella hemsidor, mailar osv som kunde avslöja vad han skulle få. Mot slutet tyckte Ed att jag var riktigt dryg.
Sen, när köpet på tradera var avslutat och jag fått vinnarmail och hela skiten, så var det en sak jag undrade (jag har knappt köpt på tradera förut och Ed är ju som vissa vet tradera-kungen) så jag tänkte jag måste fråga Ed, UTAN att avslöja vad jag köpt! Jag övade i mitt huvud, sen tar jag sats och hör mig själv säga "Du Ed, den där jordglobs-tjejen mailade mig och...."?!?!?!?! Först fattade inte Ed - "vaddå jordglob..?". Sen föll poletten ner och jag hade förstört alltihop. Så himla IQ-befriaaad.

Meen, nu står den och lyser så fint på tv-bänken om kvällarna trots allt.



Kommentarer
Postat av: klaris

åhh vilken fin. vill verkligen också ha en. såg en perfekt idag, på en second hand. dock i handen på någon annan... suck

2011-04-15 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback