sa wat dee

Är det verkligen sant?! Det kan ju seriöst inte stämma att fyra hela små personer tittat in hit bara idag, trots att det var flera, flera månader sen jag skrev. Ett halvår nästan. Ni borde få något slags diplom!
Hur som haver. Jag blev lite sugen på att skriva igen, så here I am.


Update:
- Hemma från Thai/Kambodjaresan. Såå himla fint var det! Jag är redan taggad på att åka iväg någon annanstans. Typ.. Sydamerika kanske. Eller varför inte Afrika (dit jag förhoppningsvis ska inom en relativt snar framtid).
- Har fixat jobb på Subway igen. Peppar mig själv att det här nog kan bli en bra sommar, de ska ju fixa AC och allt har Mattias lovat! Och tänk om Klara får jobb där!
- I höst får vi se vad som händer. Förhoppningsvis Tanzania som sagt, vore verkligen superduper tror jag.
Får se när vi ses igen, om jag kan hålla gnistan uppe ett tag iallafall.
So long!
Fin Koh Tao solnedgång, fin Mimmi, fint discover scuba-papper, fin palm.


Kommentarer
Postat av: krnl

gillar

2010-05-21 @ 09:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback