Paris i Kista


I förrgår var jag och Ed i Kista. Vi hälsade på hans jobbarkompis Paris, hon hade bjudit oss på Etiopienmiddag. Paris är en av dom sötaste människor jag träffat. Hon hälsar alltid till mig, från den första dagen hon hörde att Ed fått en tjej, även om vi bara setts som hastigast en gång. Hon ger alltid fina komplimanger, om inte direkt till mig, så genom Ed. Hon är en såndär som man blir glad av att vara runt.

Förutom att hon är typ världens sötaste så lagade hon jättegod mat. Och jag gillar verkligen grejen med att äta med händerna. Plus att vi fick kaffe rostat, malt och sen tillagat på Afrikanskt vis i Afrikanska "kärl". Supermysigt.

Det borde verkligen finnas lite fler som är lika söta som hon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback