Jag suger

Det sämsta med mig (typ) är att jag alltid envisas med att dricka en fet mugg te preciiis innan jag ska borsta tänderna. Det slår aldrig fel! Jag behöver knappt ens vara sugen. Och detta resulterar alltid i att jag blir så djuriskt kissnödig 30-60 minuter senare. Dvs antingen när jag redan somnat, eller när jag ligger skönt nedbäddad i min ljuvliga säng och halvdåsar. Det är såå jobbig! Och jag vet att detta kommer hända, ändå utsätter jag mig för det kväll efter kväll. Jag är efterbliven!
En annan sak jag tänkt på är om blåsan blir otåligare med åldern? Den lär ju. För de här problemen hade jag aldrig förr i tiden. Gudars vad jobbigt mitt liv kommer vara om ca 20 år isåfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback