SATC

Jag och korre degade ihop igårkväll, efter ett tag kom sex and the city på tv, som vanligt. Vi kollade på ca det tredje avsnittet vi sett i hela våra liv och efteråt kunde vi konstatera att det handlat konstant från början till slut om en endaste sak - sex. Seriöst, det handlade inte om någonting annat överhuvudtaget. Inte minsta lilla sak. Och även de andra avsnitten vi sett handlade uteslutande om det. Då började vi undra hur man kan älska den här serien så mycket som alla femton miljarder tjejer i sverige (och i världen för all del..) verkar göra.. 

Jaa, jag vet att jag låter som en gammal torris på 50 år som sitter i sin gungstol framför tvn med stickningen i knät och som med stel nacke skakar på huvudet och skrockar åt serie-eländet. Men så är det ju alltid så fort man tycker det minsta annorlunda mot alla femton miljarder tjejer i sverige..


Nu blev det väldigt bittert här kände jag. Jag som faktiskt är på bra humör idag! Det har gått typ 6 kavalkader av marsherande orkestermänniskor utanför mitt fönster, jag har ätit lax till lunch, ed har tagit med sig PS2 med tillhörande guitar hero och RAYMAN hem! Snart ska jag dessutom gå och köpa godis och jag jobbar inte förrän 23.30 ikväll. Najs!



Kommentarer
Postat av: korre

fråga två: vad är det egetnligen för fel med att vara en 50 år gammal torris som sitter i gungstol framför tvn och stickar... :L (stel nacke kan vi hoppa dock!)

Postat av: klaris

men eller hur.. satc-vad är grejen?!?!?!

2009-05-22 @ 19:01:42
Postat av: Anonym

kolla in min blogg!

Alyxandra.blogg.se

2009-06-01 @ 20:09:49
URL: http://alyxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback