vargar på tunnelbanan


Seriöst, jag borde inte behöva jobba först på Rikard Wolff och sen LÖNENATT på Subway. Jag är faktiskt dålig i halsen och förkyld och känner jag efter noga så känns min kropp faktiskt lite hängig..  Men Ed brukar säga att jag känner efter för mycket. Ååh, det är så jobbigt när han har rätt! Behöver pengar gör jag också.. Får väl bita ihop då... Fast lite kul med Wolff är det faktiskt. Om jag får sitta inne iallafall. Och det är ändå bara tre och en halv timme på Subway. Och fett med ob2, hähä. Blev lite sur när jag fick reda på att helgnatttjejerna fick typ lika mycket i lön som mig som jobbar typ VARJE vardag. Kullll... Sluta svamla nu dååå! Mamma och Felix kommer hit med film och halstabletter snart. Ska vara redo då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback