subwayturken


Inatt drömde jag att jag jobbade på Subway, men det såg annorlunda ut, ägaren var en turk och jag typ praoade, fast det var mitt jobb. Och jag visste att turken skulle våldta mig så fort han fick chansen, och han visste att jag visste. Det var outtalat, men ändå gick båda och i princip bara väntade på att det skulle hända. Att rätt stund skulle komma liksom (alltså, det var inget jag ville!). 

Hursomhaver, jag lyckades berätta det för någon, typ Ed, fast det var inte Ed. Och till slut lyckades jag fixa så turken fick stänga hela sin verksamhet när polisen fick reda på det. Hämnden var ljuv.


Apropå Ed förresten, det känns som att det var ungefär en miljard år sedan jag träffade honom. Det är nästan så jag inte kommer ihåg hur han ser ut. Jag kommer ha glömt hur man gör när man är kärleksfull mot någon när han kommer hem igen. Inte ens sms får jag knappt av den snåljåpen. Han suger.

Kommentarer
Postat av: sarah

Gu vilken mardröm!! Usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback