ja lever ja lever


Seriöst. Hur kul är det, att när jag äntligen är lite inne i ett bloggflow, så

1. krashar Eds dator.
2. tar Eds dator 2-3 veckor att laga trots att det bara skulle ta fem dagar.
3. har jag i princip inte tillgång till dator någon gång under dessa tre veckor.
4. får vi tillbaka Eds dator, men då har vi istället inget internet i en vecka.

Dett har alltså varit en ytters ofrivillg blogg-paus. Jag som äntligen fått upp läsarantalet lite (med betoning på lite)! Jag som äntligen kanske fått er att känna lite förtroende för mig, känt att det var lite värt att kika in här liksom. Så svek jag er ännu en gång. Life sucks.


Nej seriöst, livet suger inte. Det är vår ute, på måndag flyttar jag in i våran nya lägenhet precis bakom skrapan (första veckan utan möbler, yippie!) och snart kommer Emilie hem. Nu tar vi nya, friska tag som en lärare skulle sagt.

Piz ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback