hej!


alltså, med tanke på att jag inte skrivit något här på ca 1½månad så är min statistik förvånandsvärt bra! även om den suger. vilka är ni trogna egentligen? som kollar in dag efter dag trots att jag sviker er vecka efter vecka. ni måste verkligen älska mig! 


jag hade min första dubbellektion idag! körlektion alltså. haha, jag kände mig så dålig.. alltså, på senare tid när jag kört hemma har jag känt mig ganska säker, det har liksom inte varit några problem. man har kunnat köra lite som man vill och det har sett ganska bra ut ändå. tror jag. men nu, när man kommer till en människa som sitter och granskar varenda finger på växelspaken, varenda fottramp på pedalerna. helt plötsligt kände jag mig inte lika säker längre. jag var inte nervös, det bara blev så fantastiskt tydligt vad man gjorde och de där småfrågorna som jag förträngt för att dom känts onödiga, jag kan ju köra ganska bra ändå, hoppade plötsligt upp igen - skulle man verkligen göra sådär där? eller skulle jag väntat? vilket är egentligen helt rätt? plötsligt fick jag massor att fråga min körskolelärare.

men det gick bra.

nu ska jag bara göra resten också hehe.. bajs på körkort alltså. hoppas den som uppfann det ligger och vrider sig i plågor i sin grav.


ikväll är det idol igen - yes! jag är pinsamt besatt av det där programmet.. men det kan inte hjälpas, det pirrar i hela mig av lyckokänslor när jag tänker på det.
hejdo hejdo

Kommentarer
Postat av: Papp

Trevligt med lite nytt...

Och det blir nog bra med körkortet. Kram

2008-09-05 @ 13:06:29
Postat av: Sture

Inte så död som det verkar alltså. Najs baks.



Jag tror inte jag skulle vilja ut och köra om det inte krävdes körkort. Tänk om alla körde som du! :P

2008-09-08 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback