uppdatering


på snart 2 månader har jag hunnit:

vara i turkiet i en vecka med de fem bästa kollektivmänniskorna du kan tänka dig.
åka på en trevlig festival med ännu trevligare människor och musik.
tillbringa en vecka på öland med ca 30 underbaringar och fått dundermycket svensk sol.
skaffa mig en sjukt bra (bäst) man som sagt att han ska lära mig allt han kan.
sluta jobba och kommit in i det läskiga men härliga mellanlivet.
bli lämnad av en älskad vän som flyttat till nice.
leka skiten ur mig på boda borg.
leka skiten ur mig på tom tits.


jag har även:

träffat johan hammar.
upplevt äkta krmasi-fingrar.
sett pernilla wahlgren mitt i natten.
sett dum & dummare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

johan johan johan johan haaaaammmaaaaaar <3<3

2008-09-25 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback