080501


Det är så fanatiskt skönt att sova i sin egen säng, med ett riktigt täcke! Vad är det med medelhavsländerna och att sova med lakan? Så himla varmt är det ju inte i april. Hur som haver.


Jag luktade på Felixparfymer igår, fy fabian vad jag gillar killparfymer i lagom dos och lukt. Och fy fabian vad jag fryser om fötterna nu, isklumpar. Plus att jag vill duscha och borsta tänderna och jag har inget vettigt att säga.

Förresten, jag drömde flera gånger inatt att jag hade glömt plugga till en massa prov, sen kom jag varje gång på att det var långhelg. Fantastiskt obehaglig känsla det där. Sen drömde jag att det hängde en sovande björnunge utanför mitt öppna fönster så jag vågade inte gå dit och stänga det och var livrädd att den skulle vakna och ta sig in. Och det var en massa vilda djur i hela Dingtuna! Jag såg två rådjurs-stora grävlingar på en åker, en björn till i skogen och några älgar. Det kanske kan bero på att jag såg lite älgar, rådjur och sånt där när jag låg i halvdvala påväg från flygplatsen igår. Javisstja! Jag drömde att jag var på en strand också, och att det var hajvarning, så man såg stora hajfenor och jag var tvungen att springa upp ur vattnet. Stört?! Varför drömmer jag tusen djurdrömmar?

JAJA, tråkigt inlägg. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: emilie

http://www.youtube.com/watch?v=4fr7LlGm6cI

2008-05-02 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback