woaah

image213
iiih, kan ni förstå hur bra det är att gå europaprogrammet ibland?
igår jobbade jag med åtta andra underbaringar i garderoben för esteternas show och sålde fika i pausen. alltså, vi hade typ 10-15 kakor att festa på. behöver jag säga mer? jag, som fullkomligt älskar allt med socker i, var lite i himmelriket kan man säga. ätfatet (det fatet med kakor som inte dög att sälja pga fulheten) blev större och större allteftersom vi inspekterade och hålet i min mage blev mindre och mindre. dessutom blev det massor över att käka upp efteråt.

sen hade jag förståss sjukt kul med min klass. synd att man alltid inser hur bra dom är först när man ska sluta. fast det är ju ett tag kvar. hursomhelst, på fredag ska vi jobba igen - jabadabadooo!

image214


















 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också sålt kakor nu. Men jag fick inte äta några för alla var så fina så.
Jag fick däremot äta en kall grillad chiabata (med kycklingcurry-guck) som blivit tillverkad av misstag... och det var rätt trevligt det med. =)
Tyvärr har jag nu rätt ont i fötterna efter att ha stått nästan hela dagen. Och så luktar det härligt av fotsvett i hela min lilla lägenhet =D.

2008-03-12 @ 22:51:43
Postat av: mimmi

haha kycklingcurry-guck är bautagott :)) jag fick också rätt ont i fötterna.. förresten åkte några och köpte spicy hot till oss, så jag var galet utfodrad när jag kom hem :J kommer inte du hem snart poohead?

Postat av: Hanna

Nix, jag kommer inte hem förns till sommaren skulle jag tro. Efter den här helgen är det två veckor utan undervisning, men jag ska nog göra en tenta i veckan så det blir ändå ingen hemfärd.
Vi får se...

2008-03-13 @ 13:07:13
Postat av: mimmi

inte ens påsken tänker du alltså fira med din kära familj, ack och ve!

2008-03-13 @ 13:48:16
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback