pixs


Ååh, jag är kissnödig! Men det är galet jobbigt att gå på toa. Ärligt, att behöva gå på toa när man sitter vid datorn är sämst, orka slita sig. Dessutom vet man aldrig vem som snor datorn om man försvinner några sekunder. Så här kommer istället tre bilder från när de smöriga Stockholmarna var här.

image218 image220image219 

Vi intog bowlingbanan som: dasdlasjkj, Corny, Money, Vanilla Ice & ksjdakj. Simon och Kalle hette störda saker jag omöjligt kan komma ihåg. Alla fick strike och spärr, det fanns slush i caféet, de första skorna jag testade var perfekta och vi fick spela klart vår andra serie utan att betala extra. Lyckan var gjord.
 
Hur som haver, dom är komiska dom dära och jag gillarom.


Kommentarer
Postat av: klara

jag fick iaf det finaste namnet :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback