Kan inte låta bli..


Är jag dum i huvudet om jag säger att jag längtar till hösten lite? Lite mer än lite tillochmed kanske. Mamma tycker nog det iallafall. Hon säger att jag är en orolig själ. Men idag, när det är sådär jätteblåsigt men ändå ganska varmt och nu på kvällen molnigt också, då kan jag inte låta bli! Hösten är den bästa årstiden när den är bra. Orolig själ stämmer nog förresten. Det har gått tre dagar sen jag tog studenten och jag är redan rastlös. Då är det ändå inte så att jag suttit hemma hela helgen, för varje dag har jag gjort något. Jag blir galen av att sitta hemma och göra ingenting en hel dag. Jag blir så krypig i benen, som om jag har tusen myror under skinnet. Och jag blir nästan nedstämd för att jag blir alldeles knäpp i huvudet för jag vill göra något och har en massa energi som bara vill uuut. Det är i såna stunder jag känner för att göra något drastiskt, typ cykla till Liseberg, eller lifta till Kålmården, eller ta en weekend till Skåne och sticka över till Danmark. På stört. Utan att tänka efter noga eller hålla på och tvätta kläder innan eller planera en massa. Men det är nästan aldrig någon som är på det humöret samtidigt som mig. Jag får göra tusen miniutflykter i sommar istället. Det kan nog bli bra det med.


(Alltså, jag tryckte lite här och var för att kolla lite, och nu orkar jag ändra till något annat. Såhär får bloggen se ut nu.)

Kommentarer
Postat av: klara

duvet jag är nästan alltid på såna utflykter.





ps. vare inte du som LOVADE, dyrt och heligt, att aldrig fixa bloggen? ;)

Postat av: mimmi

jag har ju inte gjort det heller? fixa = snygga till. och det har jag verkligen inte gjort!

2008-06-08 @ 20:48:19
URL: http://mimmiw.blogg.se/
Postat av: mimmi

och okej, vi kör då! dags att typ promenera till sthlm en dag när vi har tråkigt? :J

2008-06-08 @ 20:49:33
URL: http://mimmiw.blogg.se/
Postat av: klara

vi gört!

2008-06-09 @ 20:44:11
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: klara

(jag är stenpå! fast viss planering krävs, så vi slipper gå hem på kvällen tex)

2008-06-09 @ 20:44:41
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback