1, 2, 3, 4, 5


1. jag har ont i käkarna för jag har ätit sega godisar, mina tinningar pulserar.

2. jag har ingen mer läxa att göra idag. ingen jag mååste iallafall. (jo, spanska, men jag vet inte om jag tycker det räknas..)

3. ikväll är det handbolls-em match mot island? jag hade ingen aaaning och det är ungefär den enda sporten i världen som jag faktiskt tycker är rolig att kolla på!

4. jag har haft mjukisbyxor på mig i skolan idag för andra gången på gymnasiet och typ max tionde gången i mitt liv (om man inte räknar när man var asliten och gick runt i det jämt). det var fatalt skönt!

5. jag ska äta melliz nu.

fader väl



Kommentarer
Postat av: max

jag antar att du och krnl samarbetade innan skolan började och sa att ni skulle ha mjukis, eller så var det krnl som tvingade dej att ha såna för att hon skulle ha sin sparkiz, hahá

2008-01-17 @ 20:25:29
Postat av: mimmi

det förstår jag att man skulle kunna tro. men faktum är att vi pratade om att hon kanske skulle haren på sig kvällen innan och då kände jag, ååh jag vill också ha mjukizar för en gång skull. :J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback