såklart


Vet ni vad?

Jag tror jag kommit på vad jag ska bli när jag blir stor. Lastbilschaufför! 

Varje gång jag och pappa åker hem från stan på kvällarna så brukar vi nuförtiden åka vägen via hacksta och ICAlagret och längs den vägen står alltid 4-5 lastbilar på rad med fördragna rutor. Ibland kan man se in lite i någon glipa och igår såg jag att en tillochmed hade TV i sin lilla hytt!  

Jag tycker det verkar så himla mysigt på något vis! Man kör där med sin egen lastbil, man sitter jättehögt upp över alla andra och får åka bil långt och lyssna på bilstereo hela dagarna (kanske det bästa som finns). Sen på kvällen när det blir mörkt så stannar man på någon öde väg, drar för fönstrena och gosar in sig i sin lilla lastbil. Typ lyssnar lite på någon mysig musik, ser på nån läskig film om man har såndär cool TV, eller ligger och läser i mörkret. Jag tror man känner sig lite som en kung! Iiiih, hur härligt som helst! :')


image196

Kommentarer
Postat av: klara

Perfekt, du blir lastbilschaffis, och jag blir busschaufför!

Postat av: klara

(Bara körkorten kvar att fixa då för oss båda..)

2008-02-18 @ 19:24:52
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: kornelia

gört!

2008-02-18 @ 19:27:30
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

vilket team vi kommer bli!
javet.. jag tänkte på det där med körkortet, men med lite motivation så :J

2008-02-18 @ 19:37:11
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback