parrrrty

image191
kornelia och klara är mina sanna vänner! de vet hur jag ska tas och att den enda vägen till min kärlek är genom munnen och ner i magen!

när jag låg och var som mest rastlös medan jag kollade på slutet av pan's labyrinth så kom felix plötsligt och skrek att någon stod utanför dörren och ville prata med mig. jahaaa, vem då?! tänkte jag. anna som vill ha gympahjälp igen? anna som vill låna socker? en försäljare som tycker jag är mogen nog att handla själv? någon som vill göra en undersökning? någon kompis som åkt jättelångt en måndagkväll för att det hänt något (det finns ju inte telefoner..)?

men det visade sig att det var klara och kornelia som stod där ute, sjungandes för full hals med ett fat fullt med semlor i sina barmar :') :') en födelsedagspresent, till mig! iiih, lyckan var total då jag gått och tjatat om semlor hur länge som helst nu, speciellt eftersom dom tillochmed säljer dom i skolan som "veckans vara".
efter tre semlor var, lite underliggande kräkningar (som inte berodde på den fabulösa smaken, dom små kräklarna hade lyckats förtjusande bra), lite tv-tittande och kvävningar i soffan åkte dom hem igen. vilket bra sätt att spendera en eftermiddag! jag fick en jättebra anledning att slippa plugga matte och jag har inte ens panik än - hur bra som helst.

tack schnuckisar, mwah, mwah, mwah!


Kommentarer
Postat av: krnl

:')

Postat av: Jörgen

:') :') guuh va fina vänner du verkar ha!! semlor som är så GÅTT!!!

2008-02-04 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback