:')


nu är jag hemma från en lite annorlunda helg i strängnäs, med våra guldgossar där. det var sjukt kul och jag upptäckte en ny muskel i mitt ansikte, nämligen den som sitter i bullen på kinden och som tydligen börjar krampa vid väldigt mycket skrattande. för detta fenomen inträffade vid ett flertal tillfällen på lördagkvällen.

och mycket var vi med om; jag såg ett livs levande anus, blev en vandrande glädjeflicka, satt nästan brevid carolina klüfts syster och sov i ett fängelse bl a.




image189
tyvärr tog jag bara ett kort och det är på min bästa fru kornelia.















jag måste säga som kornelia: tack philip, josh och tim för allt, kungar är ni!

Kommentarer
Postat av: krnl

bäzt var det, och bäzzta traditionen of all times

Postat av: majk

är inte detdär gardinen??

2008-02-03 @ 23:47:22
Postat av: mimmi

haha jo majken, det är det!

2008-02-04 @ 15:07:20
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback