Ungkarlsliv


Mamma och Felix har åkt till skåne. Kvar är bara pappa och jag och lever ungkarlsliv skulle man kunna säga. Kebabpizzan är inhandlad och uppäten, soffan har varit upptagen av våra små rumpor hela kvällen och vi har gjort i princip ingenting. Aaaah, livet när det är som slappast.


Jag har förresten blivit så himla blödig! Vi såg på Spårlöst, det där programmet när de hittar mammor som adopterat bort sina barn, och de var i Chile och letade. I Chile pratar man spanska vet ni, jag älskar spanska, det vet ni också. Det blev inte sämre av att den lilla mamman, förutom att hon pratade jättesöt spanska, var kanske hur söt som helst, hade varit jätteorolig för sina döttrar i Sverige, trott att de inte skulle vilja träffa henne och bara kramade och kramade dem om och om igen :') iih, man vill ju bara gråta när man ser det. Jag satt och haaw:ade mig igenom varenda sekund.

Dessutom, har jag känt på en bäbisfot genom en mage för första gången idag! Åååh, det är nästan så man skulle ta och bli gravid alltså :')


Kommentarer
Postat av: klara

VAD SKÅDAR MINA ÖGON!: KEBABPIZZA!!!!!!!!!!

gullig mamma!!

Postat av: mimmi

haha jag visste att du skulle bli upprörd! Japp, jag tog mig lite friheter :J

2008-04-10 @ 23:04:25
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback