Mysiga moderkakor


image223

Jag var i strängnäs och tittade på sumobrottning förra helgen. Jag och Klara skrattade så vi höll på att dö ibland. De där dräkterna är så sjukt stora, att man får plats att ligga i fosterställning inuti dem, med hela huvudet instoppat. Det är nästan som att ligga i sin mammas mage igen när jag tänker efter. Mysigt, jag skulle vilja ha en liten moderkaka att krypa in i ibland om man känner sig lite ledsen. Haha, man ligger väl inte ens i moderkakan? Den är väl brevid? Jag känner att jag borde läsa på biologin lite... Iallafall, en mammamage, en sån skulle man ha.


Kommentarer
Postat av: klara

ja, en svettig en att krypa in och gömma sig i lite då och då!

Postat av: Sture

Jag vet inte om jag ska bli äcklad eller road. o_O

2008-04-22 @ 07:29:04
Postat av: mimmi

sture: haha, en fin blandning är bäst :)

2008-04-22 @ 15:40:24
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback