90's påväg


Iiiih, nu har planeringen av 90tals-festen börjat for sure. Jag och Klara satte oss i solen i Vasaparken med varsin Subwaymacka (ååh, vad de är goda!) i handen och började tänka igenom hela grejen. Kuuul! Nu har jag dessutom pluggat lite intrel och det fem timmar långa provet, som bara blev ca tre timmar långt för min del, är över. Halleluga!

Jag blev sugen på smoothie nu, bara för att Klara skrev om det i sin blogg... Och jag såg att vi hade ingredienser härom dagen, så det ska jag nog göra. Om jag orkar diska rent grejen efteråt, uuh. En sak är iallafall säker, när jag flyttar hemifrån ska jag ha en mixerstav och inte en sån där klump från 1800talet, som vi har. 


pusspåreh.



Kommentarer
Postat av: klara

Alltså wiiiieee, assholes som sticker iväg nu bara! Grr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback