43 saker


 

Åh det här suger. Det känns så onödigt att skriva nått ovärt fisinlägg var fjärde dag ungefär. Ändå fortsätter jag skriva då och då, trots att jag funderat på att skita i det här helt..


Iallafall så tänkte jag (om ni lyckats missa den) tipsa om en annan halvovärd sida, som jag tycker mycket om. Det är lite mysigt med ovärda sidor ändå, ibland iallafall. Sidan heter
43 things och det är en sida där man kan skriva in olika mål man har, saker man vill uppnå eller någon gång i sitt liv göra. Man kan som mest ha 43 saker och varje gång man uppnått något så bockar man av det och kan, om man vill, skriva om hur det gått så andra kan se.

Det kan vara vad som helst, små och stora saker. Här är några av mina hittills 19 saker:

- Learn to play 'Victor's piano solo'
- Go on a road trip with no predetermined destination
- Eat sushi from a sushi bar
- Get a scottish friend
- Get married, stay married and live happily ever after

Bra va?
Puss på er




Kommentarer
Postat av: klara

nej sluta inte blogga!!

Postat av: Jocke

aha där har vi roadtrip! mkt bra :)

2008-04-10 @ 05:32:03
Postat av: mimmi

javetre :J:J

2008-04-10 @ 18:25:37
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback