23:11


Iiih, imorron ska jag stå i skolans garderob, när ska jag plugga till intrellen egentligen? Dessutom hittar jag ingen studentklänning, det är lite sämst. Meen, jag övningskörde för första gången på minst ett halvår idag och efter att jag blivit påmind om vilken pedal som var vilken (jag måste nog köra lite oftare..), så gick det faktiskt ganska bra. Men usch alltså, jag gillar det verkligen inte!

Och vet ni? Om fyra dagar åker jag till Italien! Och då får jag också äta godis för första gången på fyra veckor (eller är det mer? En evighet iallafall!)! Godis, min bästa vän, jag ska aldrig svika dig igen. Jag längtarrrrr!


Rom, Pompeji & Vatican city state, här kommer jaaaaag, jabadabadoooooooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback