uppsala & stökighet


igår bestämde vi oss på cirkus tio minuter för att åka till uppsala och eriks avskedsfest! så vi tog vårat pick och pack och satte oss i bilen snygga som få. hehehhehe. på maxi i u-sala väntade vi in faluningarna och sen bar det av.
det var som vanligt jättekul och mysigt och trevligt och underbart och allt på samma gång att åka iväg och träffa alla godingar igen och slutsatsen av kvällen var att vi var mycket glada att vi tog våra förnuft till fånga och åkte trots lite fikastrul.


         


nu hoppas vi bara att erik får det grymt på hawaii! och vi är inte alls avundsjuka för att han kommer vara brun 24/7 i ett halvår och får lära sig surfa, nehejdå!

image49
erik och en utböling till, qim, som jag också hoppas får det bra nu i barcelona!




idag har jag mycket tråkigt att göra
. fast ikväll kommer mina alldeles egna angora-harar hit och dansar, kollar på film och wallar, det är en tröst :' )
jag måste ta mig i kragen snart och duscha, sen ska jag städa mitt rum - egentligen borde jag ta en bild på det och lägga in så ni får se hur fantastiskt stökigt det är där inne! det har gått så långt att varje morgon när jag ska sätta på mig kläder så får jag rota i högarna på golvet för att hitta något anständigt. min garderob är nämligen för tillfället mitt golv. plus att mitt lakan ligger ihopkorvat i mitten av sängen = obekvämt men jag har aldrig orkat göra något åt det om kvällarna. nej det ska ordnas!
sen har jag massa filosofi att ta itu med också... men det ska nog gå bra bara jag börjar någon gång.


nej, nu måste jag nog gå ner och säga till felix att han inte får gå ut med hasse (som om han skulle?), för idag ska det ske!          (...föhoppningsvis)



ps. ja, det var vi som kallade christoffer spattis på unite! han är och förblir en spattis, det är något med ögonen.. :' ) ds.


 


Kommentarer
Postat av: klara

jag fattar inte vem du tillägnarnar pset itll? eller asså, vem tillägnar du det till? :J

2007-09-29 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback