storstad i mitt hjääärtaaa


image9

give it to me baby



det var faktiskt väldigt kul igår på fasching! mys-kul liksom. vi träffade lite härliga stockholmare och såg en och annan fabulös göteborgare... riktigt bra band också!

det är detta som ska bli mitt nya liv sen! jag ska flytta till en storstad och ägna mina kvällar åt mysiga fik i höstregnet, rökiga jazzklubbar iklädd skönhetsprick och stora musikaler med stjärnor i rollerna. på dagarna ska jag gå till mitt hefftiga jobb, som alla avundas, och på eftermiddagarna ska jag gå hem till min exemplariskt snyggt inredda lägenhet där min/mina fina vänner jag bor med väntar. vi lagar världens godaste mat, för att sedan gå ut och göra allt det där andra :' )

åh jag riktigt hör hur stockholm och framförallt london ropar på mig...

Kommentarer
Postat av: klara

haha personligen föredrar jag att gå hem till min snygga lägenhet med min snygga man i, men alla är vi olika (flört)

2007-09-15 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback