soy un imbécil


 fy vad underbart ändå! 
--  idag är det måndag, fast dagen är snart slut. 
--  imorgon är det tisdag och jag slutar tidigt, dessutom kanske jag har sovmorgon? hähähääh alltså; tisdagen kommer gå fort, dessutom behöver jag inte plugga så mycket imorron, wihoooow!
--  sen kommer onsdag, redan då är det ju praktiskt taget helg! softiloft i skolan, jag slutar tidigt då med och har dessutom ett fett hål i mitten av dagen som jag kan ägna åt något roligt (men antagligen blir det projektarbete...)
--  torsdag: nu kan man ju faktiskt nästan säga att det är helg på riktigt! men den här dagen suger, jag har en lektion spanska, sen fyra timmars hål och efter det två timmars italienska... rena döden. 
-- fredag: heeeeeeeeeeelg! kort skoldag (har vi ens någon svenska? :O jo det har vi säkert...)

sen får vi se vad som återstår att göra i helgen, jag har lite olika planer men vet inte om någon av dom kommer genomföras.

haha vad fantastiskt tråkigt för er att läsa? dessutom ser det fult ut, det tilltalar inte mitt estetiska sinne.
usch, om jag ens postar det här inlägget är jag un imbécil, som jag just kallade klara för.



jag hörde just av kornelia att hennes läsarantal på bloggen ökar stadigt! eftersom vi står i konkurrens måste jag börja skirva mer, så fler blir intresserade av mitt lilla liv, kanske slutligen beroende och inte ens kan sluta! då skulle jag få massor av läsare tillslut :' ) min enda slutsats av allt det här är att jag nog måste posta det här stackars inlägget iallafall. ja, så får det bli!

nu vankas det soppa i köket, hejpa! (VARFÖR KAN JAG INTE CENTRERA TEXTEN?!)
 


Kommentarer
Postat av: klara

tu eres un tonto!

2007-09-24 @ 18:55:08
Postat av: klara

(fårn och med nu ska jag kmmentera din blogg enbart på spanska!)
o no. (eller inte, alltså.)

2007-09-24 @ 18:56:41
Postat av: kornelijaaa

vi har ingen svenska :L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback