mrs lonely?



hahah! det är så fantastiskt! jag har fortfarande inte gått på toa, sitter här med benen i kors fortfarande. plus att jag har kommit på mig själv med att gå in på bilddagboken cirkus 3ggr till (självklart inga uppdatering = ut igen efter max 5 minuter).


Jag kom på en sak! jag sitter ju faktiskt här och skriver till mig själv! och nu har jag skrivit ännu ett inlägg liksom. detta visar ju bara vilken patetisk människa jag är. vad kul det blir för den personen som först kommer in här (om cirkus 3 månader antagligen, när den gör ett litet ynka besök här för den kom på i förbifarten att jag fanns, och tänkte kolla bara för att liksom, men helt utan hopp) och som får läsa alla mina ynkliga små inlägg, riktade till en publik som inte finns. skrivna helt för mig själv.. :' (
haha jag skulle ju lika gärna kunna skriva i min dagbok?

Grattis du kära läsare!
hola bandola

Kommentarer
Postat av: klara

fast du kunde banne mig inte hålla di utan skvallrade för mig så fort du fick chansen ;')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback