godermorgon i denna sal



image8


grattis världens bästa pappa!


godmorgon alla glada harar!
idag har jag sovmorgon till halv tre, wihoooooo! fast eftersom min pappa fyller 47 (tror jag...) idag var jag tvungen att släpa mig upp klockan sju för att säga grattis. jag blundade nästan hela dom tjugo minuterna jag var uppe för att jag inte skulle bli pigg. sen gick jag och sov som en gris i tre timmar till.


nu har jag tittat på en repris skilda världar
, som jag flitigt tittade på en period i mitt fjortisliv, hähä (ungefär samma period som sunset beach var en viktig del av min vardag). det är så underbart att se hur magnifika dom är på att spela, och dom där fantastiska frys-bilderna i svartvitt på slutet sen! idag var det Nora som sa till Tom:
"grattis Tom, det verkar som att du ska bli pappa!" så frös bilden, lite dramatisk musik sattes på och tom såg helt oförstående men samtidigt skräckslagen ut. 

det mina vänner, är skådespeleri och ett manus som heter duga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback