döda djur gör mig inte längre sur


uäääää, det här är verkligen astråkigt!

apropå astråkigt, jag kommer ihåg den tiden då jag föraktade alla som satte "as" framför olika ord, som just astråkigt, eller askul osv. jag kunde inte för mitt liv förstå varför man skulle vilja sätta ditt ett dött djur framför?
"shit vad döttdjurkul jag haft idag!". nuförtiden använder jag det själv, men fortfarande sitter det där föraktet i lite, för varje gång jag säger det tänker jag lite på hur dumt det låter. dessutom känns det som ett uttryck som passar bäst i kretsar bland 10åriga småpojkar.
men efter att kornelia börjat säga det, kunda jag ju bara inte motstå att haka på! så nu går vi där tillsammans och pratar om döda djur dagarna i ändå :')


åter till det socialpsykologiska perspektivet


Kommentarer
Postat av: klara

haha :')

2007-09-23 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback