wilma, I'm homeee!


hemma från skolaaaaaaaaan! det bästa med måndagar är att när dom är klara har man tisdagen och onsdagen framför sig och då slutar jag ap-tidigt. uthållbara lektioner har jag också, wihoooow!
så skoldagen idag har varit ganska kalasig. + att jag fick våran ozonhåls-bild på jorden av emilie och den är på sånt där overhead-papper, så man kan skrapa på den med stiftpennan så det blir märken och då man kan göra koola mönster på lektionerna när det är tråkigt. skittilfredsställande!

jag har dock lite att pyssla med idag, lite skolgrejs. men det känns ganska överkomligt ändå. svenskan är så gott som klar tror jag, int.rellen skiter jag lite i och matten med :))

för övrigt är jag lite avis på klara som antagligen kommer ha det süper i stockholm idag. jag hoppas hon får det fanatiskt kurl! hon läääär ju ringa mig på konserten...



jag fick en ölandbild av ed häromdagen, från logdansen. verkligen fager... men hursomhaver, det var en rolig kväll :' )


Kommentarer
Postat av: klara

ja, jag hade det süüüüüper!!! :'D

2007-10-03 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback