walla


denna dag kommer säkerligen sluta med att jag inte pluggar alls. jag tänkte faktiskt göra det förra gången jag gick från datorn. jag gick tom ner och sneglade hela tiden målmedvetet på min plats vid köksbordet där grejerna låg medan jag gjorde iordning mellis. men, när jag var tvungen att vända mig om för att sätta på vattenkokaren och för ett litet,litet ögonblick slita min snegelblick från böckerna så kom en massa andra tankar in i huvet! typ "klockan är ju bara halv fem... jag har faktiskt tid senare..!" "ååh vad soft det skulle vara att se en film nu!" "jag har faktsikt inte sett varken marvins room eller lords of dogtown som jag tänkt i nån vecka nu...." "jag har pluggade aaasmycket förra veckan, jag borde få vila ut ordentligt!"
det slutade med att jag gjorde mellis och sjönk ner i soffan tittandes på marvins room....
jag ångrar det inte en sekund :J ärligt, jag säger bara fem ord:



leonardo dicaprio i sin ungdomsdager



jag kanske ska försöka ta tag i pluggandet nu istället.. om jag lyckas övertala mig själv. först ska jag bara kolla klart lite på datorn hehehe.

Kommentarer
Postat av: klara

visst varen söt :')

Postat av: mimmi

det var den sannerligen :')

2007-10-18 @ 12:28:39
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback