vintertid


nu är det vintertid, vilket betyder att det snart är jul - jabadabadoooo!
inatt var det helt okej att sova på luftmadrassen i sovsäck, jag börjar bli något av en baddare på det där med att sova i sovsäck. det har ju inte varit min favorit förut, men jag börjar lära mig knepen så smått...

igår när vi var på stan kom jag på en sak. vero moda, är det italienska för "sant mode"? eller nått i den stilen? det bara slog mig sådär pang bom, värsta aha-upplelevsen! sen vet jag ju inte osm sagt om det stämmer, men ändå. men det måste väl vara något liknande?
och för cirkus en vecka sen slog det mig att dom sjunger G-I-N-A på gina tricot-reklamen, och att det inte bara är en random sång. jag har verkligen aldrig fattat, men så helt plötsligt när jag kollade på dom stora GINA-bokstäverna bakom den dansade modellen och samtidigt hörde musiken, så kom en sån där "ahaaaaaa" igen och jag hörde klart och tydligt vad det var dom sjöng. det är så skönt när man man får såna där upplevelser, som att en stor sten lyfter från ens bröst :' )



nu ska jag bortsa tänderna. hejrå!



Kommentarer
Postat av: emilie

ärligt, det där med gina slog mig igår :D:D
Men det borde väl bli vera moda?

2007-10-28 @ 13:32:36
Postat av: gråd värg

sovsäck är fantaztizktz dock inte lite skönt som säng-hus

2007-10-28 @ 13:48:11
Postat av: klara

håller med gråd värgen! duvet vad jag anser om sovsäckar :')

Postat av: mimmi

emilie: vaa? coolt! det slog kornelia för någon vecka sen :D:D

gråd värg: nej få saker slår sänghusen :')

klara: sovsäcksälskaren klara :J

2007-10-28 @ 15:55:14
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: mimmi

och ja, det borde det nog bli ju.. "vera" alltså. jaja, jag får undersöka saken.

2007-10-28 @ 16:01:18
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback