söndag


nu börjar jag undra vad klara har emot mig. först hackar hon på mig på bilddagboken för att jag inte är inne jämt och ständigt när hon vill, sen för att jag inte skriver tysen blogginlägg fast jag sagt att det var en långlördag igår.
jag pluggade hela dagen igår! okeeeeeeeej? jag hade inte tid faktiskt... och jag måste plugga hela dagen idag också, för jag har fem roliga prov att se fram emot samtidigt som jag ska försöka ha ett liv och umgås med mina vänner då och då. buhu, tyck synd om mig istället din hagga! :J


nu har jag just avslutat mitt idoltittande. fy fabian vad bra att anastasia åkte ut! hon är väl duktig, jag säger inte att jag är bättre direkt heheheh, men hon har lite för skrigit röst för min smak eller något. typ för hög och pipig, det går inte att förklara, men något är det.
och apropå musiktävling! melodifestivalen ska komma till västerås nästa år, det är ju helt otroligt roligt! inte för att jag är värsta melodifestivalen-fanet men det är ju kul att det händer något i lilla västerås :' ) (som inte ens är särskilt litet). först våra vackra månhus-skulpturer, sen hillsong och nu detta, det är ju så man vill gråta :' )


                                                                                fader väl

                                                                                        

Kommentarer
Postat av: klara

he-he-he!
västerås i hjäääärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback