segt


jag vaknade 12.00 idag. det var det senaste på länge! det var inte igår jag åt frukost klockan ett. och nu sitter jag här, klockan tre och har fortfarande sovtisha på mig, är allmänt äcklig och känner mig ännu rätt sovig i hjärnan. jag gillar inte att vakna så sent. nu har ju typ halva dagen gått och jag är forfarande helt seg.

fast lite nytta har jag gjort också - p-syhgologhi!

nu tror jag att jag ska gå och duscha. och dessutom kan jag meddela att min kära mor kanske ska gå på bio med mig ikväll :' ) så jag kommer inte sitta här hemma och ruttna i min ensamhet! ni behöver inte vara oroliga längre. (fler än en har nämligen låtit lite allmänt oroliga/chockade för att jag inte hade något planerat denna helg..?) plus att jag har rolig filosofi att ta itu med också.

puzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback