respons är skiten


vilken fröjd att komma till bloggen idag! det fanns nämligen lite kommentarer att läsa :' ) det är som jag alltid (haha?! jag skrev "aldrig" först! ooOPs jag förskrev mig.. :J ) sagt - ni är dom bästa läsarna! hähä.

idag hade jag psykålågiprov. det gick nog sådär.. eller det gick säkert helt okej, men jag panikade innan och det har fortfarande inte riktigt lagt sig trots att det är över och jag svarade på allt. dock tror jag kära bengt kommer skratta åt mig är han rättar det, typ på sista frågan när man skulle ge "slagkraftiga argument" och övertyga ett servicehus att de skulle stimulera sina gamlingar..? hur kommer man ens på den frågan. hursomhaver så var mitt svar ett skämt som ingen, ingen ska få läsa! förutom kanske min man på min dödsbädd.

nu har jag exakt 2 timmar och 45 minuter på mig att plugga filosofi innan jag måste ta bussen till adventsövningen. men jag pratade med lite folk i skolan idag och dom övertygade mig från alla håll och kanter att jag inte skulle oroa mig för det provet, eftersom det tydligen var jättelätt och harry ställde fetledande frågor. varför sa dom såååå? nu har jag ju ännu mindre lust att plugga! nu känns det som att jag inte behöver plugga.. fast jag visst behöver det, mycket.

så varför sitter jag här? jo, för datorn är min fristad och felix har ännu inte kommit hem och börjat peta på mig för att jag ska flytta på mig så han kan få spela CS. jag njuter av lugnet så att säga.
fast nu kom mamma hem... så nu måste jag ner och glädja henne med att hänga tvätt....



jag kom ihåg ett till barnnamn - Daphnia Magna! (latin för "stor dammvattenloppa)


Kommentarer
Postat av: mamma

kom och häng tvätt så jag blir glad :L

(vi kanske ska göra ett byte? en hemlig dröm mot ditt svar på den frågan?)

2007-10-23 @ 20:58:52
Postat av: mimmi

ha! max din gamla hagga, min mamma skulle aldrig använda en L-gubbe! hon skriver fortfarande med bara ett pekfinger :')dessutom fattar jag inte vilken fråga jag ska svara på? om vi ska göra ett byte? du talar i gåtor..

Postat av: max

shit du är en äkta knäckare..

du hänger inte med?

2007-10-23 @ 22:06:12
Postat av: mimmi

nej inte helt måste jag säga :P

2007-10-23 @ 22:07:21
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: klara

"ingen ska få läsa! förutom kanske min man på min dödsbädd. " hahaha du är fö komisk :')

2007-10-24 @ 18:27:27
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback