quadrapop


det finns ett spel som står över alla andra. detta lilla simpla spel heter quadrapop! finns det något bättre? :' )
när jag fick min nuvarande mobil för snart två år sen blev jag överlycklig när jag kom på att denna modell hade detta fantastiska spel, gissa min besvikelse när jag upptäckte att just min mobil inte alls hade det eftersom den var utbyggd inuti och då hade det på något sätt försvunnit.

som tur var hade kompisar runt omkring mig quadrapop på sina mobiler så jag kunde snylta lite av dom ibland och stilla mitt begär. men ändå, det saknades en viktig del i mitt liv!
ändå tills för några dagar sen...! då min underbara vän emilie sa att man kunde ladda hem spelet gratis från sonyericssons hemsida! wiihoooooooooooooow! efter det är jag fast!
första natten låg jag och spelade till tolv, och så har det fortsatt, jag spelade tillochmed under värsta spännande filmen igår, jag kunde inte slita mig.

vad är det då som är så bautabra med quadrapop?
- man kan spela vart som helst - jättesmidigt att ha det i mobilen, den är liten och man har med den överallt.
- det är enkelt, inget krångligt att förstå eller några svåra moment man inte klarar.
- fin bakgrundsmusik.
- man kan pausa när man vill och fortsätta på samma ställe när det sen passar.
- noterna är så fina och färgglada
- det finns en topplista där man kan hålla koll på vem som är bäst.
- man får en glädjekick varje gång man lyckas få bort en hög noter.
- man tröttnar aldrig!

image66

                                                                                 :' )



Kommentarer
Postat av: klara

hahaha jag känner igen mig :J men man tröttnar faktiskt ibland! fast inte så mycket att man inte kan börja igen när man nu vill :J

Postat av: kornelijaaa

men jag vill att det ska fungeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'((((((

2007-10-07 @ 14:20:30
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: johanna

jag spelar också det jämt! hur kul som helst ju. men jag lyckas aldrig komma upp i 99900!! måste klara det!

2007-10-07 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback