mattant


image70



HAHA vilket skämt! dingtuna kyrkskola söker skolmatsalspersonal. jag skickar genast in min ansökan!
egentligen är det inte alls något skämt. det var bara så fantastiskt kul att när jag gick min dagliga jobbsökarrunda var detta det enda som fångade min uppmärksamhet och jag hånade mig själv i tanken på att jag skulle vara skolmatspersonal vid sidan om min egen skolgång. med vita pöskläder och illgröna foppatofflor.. huuuuuuhhhh....! sen när jag går in på den för att håna mig själv lite till så visar det sig att det är min gamla skola som vill ha mig! det är ju ett tecken! det är mattant jag ska bli :' ) i dingtuna kyrkskola!

åååh min framtid äro spikad! jag skola icke misströsta mer :J


Kommentarer
Postat av: klara

hahahah! ja det skulle sannerligen passa en hagga som dig.. :J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback